zondag 19 juni 2011

Majoor Bosshardt Gala 2011 Dinnershow In Hilversum!!

Gisteren zijn we met koor naar het Majoor Bosshardt Gala 2011 Dinnershow in Hilversum geweest. Het was echt geweldig. Leuke optredens gezien. Ook ben ik met Marco Borsato op de foto geweest. Hoe leuk is dat? Marco Borsato had de Majoor Borsato Prijs gewonnen, voor zijn werk wat hij doet bij War Child. Hij kreeg echt een staande ovatie. Ook ben ik nog op de foto met Giel, onze dirigent, geweest. Toen het onze beurt was om op te treden, stond ik op het balkon. (Precies in de schijnwerpers, haha). Dat was wel eng, want het balkon bewoog. Ik hoopte maar dat ie niet instortte. Ik heb een klein beetje hoogtevrees vandaar. Het was echt gaaf om op het podium te staan. Ik hoop dat ik dat nog heel vaak mag gaan doen.
Hier zie je twee foto`s van mijn outfit van gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten